۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

nic.ir

ایرنیک چیست

ایرنیک سامانه ای بومی است که جهت ثبت دامنه های .ir و به طور کلی دامنه های فارسی ، نیازمند احراز هویت و دریافت شناسه در آن است. هنگامی که میخواهید دامنه .ir ثبت کنید، از شما کد شناسه ای دریافت خواهد شد که با استفاده از آن شناسه دامنه منتخب شما، در حالت رزرو قرار میگیرد و پس از طی مراحل اداری به شما تحویل داده می شود و میتوانید وب سایت خودتان را روی آن راه بیاندازید.

 

 

 

آموزش ثبت دامنه .ir

دامنه های ملی  (.ir .ایران    .ac.ir ) ، برعکس دامنه های بین المللی (com,info,me,net) ، به یک پیش نیاز ، نیاز دارند. این پیش نیاز شناسه ایرنیک نامیده میشود که از وب سایت nic .ir دریافت می شود. داخل این شناسه ، اطلاعات هویتی شما مانند شهر، استان ، شماره تماس ، ایمیل و ... موجود می باشد.

 

 

 

آموزش ساخت ایرنیک

جهت ساخت شناسه ایرنیک وارد سایت nic .ir شوید و روی گزینه ساخت شناسه کاربری کلیک کنید. پس از کلیک برروی این گزینه در سامانه ایرنیک ، به صفحه تکمیل اطلاعات هدایت می شوید که با تکمیل اطلاعات ، شناسه شما ساخته می شود و با استفاده از شناسه می توانید دامنه ملی ثبت کنید.

 

https://blog.iranserver.com/nic-ir/

 

 

 

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰
TabliQ Com

راه اندازی سایت وردپرسی ، در سه قدم


امروزه، با گستشرش روز افزون فناوری های نوین و تکنولوژی، هر کسب و کاری نیاز دارد تا پا به دنیای کسب و کار های آنلاین بگذارد. راه اندازی کسب و کار آنلاین سه مزیت کلیدی دارد :

·         افزایش فروش

·         شناسایی در سرتاسر ایران

·         ارتباط ساده تر و آسان تر با مشتریان

آنلاین سازی کسب و کار متخص به شرکت ها مجموعه های بزرگ نبوده و هر کسی با هر دانشی می تواند کسب و کار خودش را آنلاین کند. در ادامه به راه های طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خواهیم پرداخت ... با ما همراه باشید.

طراحی و توسعه سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس :

            وردپرس؛ یکی از محبوب ترین سیستم های ایجاد سایت در سرتاسر دنیا می باشد و بیش از 70 درصد سایت های مطرح جهان از این سیستم استفاده می کنند. یادگیری و آموزش وردپرس بسیار ساده و آسان بوده و نیازمند هیچ دانش آکادمیک و یا دوره پیشرفته و دانشگاهی ندارد و هر کسی با هر میزان دانش می تواند به راحتی سایت وردپرسی طراحی کند.

            یکی از چالش های پیشروی شما هنگام آنلاین سازی کسب و کار هاست و نام دامنه شما می باشد و در ادامه همین مقاله آموزشی به انتخاب هاست مناسب، ثبت دامنه در ایران سرور مناسب و آموزش وردپرس خواهیم پرداخت.

 

قدم اول : انتخاب دامنه مناسب:

 

            حتما برای شما این سوال ایجاد شده که دامنه چیست؟ دامنه همان آدرس اینترنتی وب سایت شما است برای مثال اگر بخواهید در زمینه تبلیغات دیجیتال وب سایتی راه اندازی کنید، نام دامنه شما می تواند انتخاب و نمونه ای از دامنه های زیر باشد :

·         Iranserver.com

·         Iranserver.net

·         Iranserver.ir

و ده ها ایده و نام دیگه که توسط شما انتخاب می شود. یکی دیگر از چالش های شما، انتخاب نام پسوند دامنه است؛ هنگامی که قصد ثبت دامنه را داشته باشید، باید پسوند دامنه خود را انتخاب کنید؛ پسوند دامنه می تواند .COM ، .IR ، .NET و ... باشد. که بسته به نوع پسوند، قیمت آنها تغییر می کند.

قدم دوم : انتخاب هاست مناسب

سرعت سایت، همیشه یکی از چالش هایی بوده که اکثر مدیران کسب و کار های آنلاین با آن مواجه بوده اند  و به جرئت می توان گفت که کاربران ، زمانی که چیزی را در گوگل جستجو می کنند و روی لینک سایتی کلیک می کنند، صبر ندارند و انتظار دارند تا در سریع ترین زمان ممکن، وب سایت مذکور بارگزاری شود. خوشبختانه برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، هاست های مخصوصی ایجاد شده با نام هاست وردپرس ایران سرور . این نوع به خصوص از هاست، برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه سازی شده و دارای بهترین سرعت نسبت به هاست های معمولی می باشد.

 

قدم آخر : شروع یادگیری وردپرس و آنلاین سازی کسب و کار

پس از ثبت دامنه و خرید هاست، نوبت به یادگیری و آموزش وردپرس می باشد. یادگیری وردپرس بسیار آسان بوده و و یادگیری مقدماتی آن حدودا دو هفته زمان نیاز دارد. یکی دیگر از قابلیت های وردپرس ، ویژگی فروشگاهی شدن آن است که به سادگی با استفاده از یک ماژول می توانید اولین فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰
TabliQ Com

ای نماد

ای نماد  

شاخص های اعتماد سازی

امروزه کسب و کار های آنلاین بیشترین سهم را در فروش اینترنتی دارا می باشند، از این رو ، یکی از شاخص های اعتماد سازی کاربران برای خرید یک محصول اینترنتی یا یک خدمت؛ ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت ارئه می شود.

 

بزرگترین چالش هر کسب و کار آنلاین

اعتماد سازی در فضای مجازی، همواره یکی از چالش های پیش روی یک فردی که سایت اینترنتی دارد بوده است، خوشبختانه به لطف متخصصین و مهندسین ایرانی ، سامانه ای تحت عنوان ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیکی ایجاد شد که به بررسی و احراز هویت کسب و کار های آنلاین می پردازد و آن هارا تایید می کند.

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰
TabliQ Com

چگونه سایت بسازیم؟

 


امروزه با گسترش تکنولوژی، ساخت سایت بسیار در جوامع مطرح شده است و یکی از نیاز های اصلی هر کسب و کار آنلاینی به شمار می رود، یکی از راه های ساخت سایت، طراحی سایت با وردپرس می باشد، اما این کار چندان اسان نبوده و نیاز به یادگیری و آموزش وردپرس دارد. هرچند شما می توانید با استفاده از سایت ساز ایران سرور از دردسر های ساخت سایت با وردپرس و یادگیری آن خلاص شوید.

https://blog.iranserver.com/learn-wordpress

نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و راه اندازی یک سایت اینترنتی و یا یک فروشگاه اینترنتی مثل گذشته نبوده و هر شخصی می تواند بدون یک خط کد نویسی، وب سایت خودش را در کمترین زمان راه اندازی و کند و کسب و کار خودرا آنلاین کند. چجوری؟ یا وردپرس ؛ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا میباشد که به بیش از 70 زبان زنده دنیا ترجمه و توسعه داده شده است و راه خوبی برای طراحی سایت می باشد.

https://blog.iranserver.com/learn-wordpress


موافقین ۱ مخالفین ۰
TabliQ Com

آموزش طراحی سایت با وردپرس

اگر به فکر طراحی سایت افتاده باشید و در اینترنت جستجو کرده باشید، مطمئنا با نام وردپرس آشنا خواهید شد، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که در سر تا سر جهان از آن استفاده می شود و یکی از قوی ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد. در این مقاله به آموزش وردپرس در ایران سرور خواهیم پرداخت.

 

چرا یادگیری وردپرس اهمیت دارد؟

وردپرس ، یکی از قدیمیترین و قوی ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که به بیش از 70 زبان زنده دنیا ترجمه و توسعه داده شده است که زبان فارسی هم یکی از آن ها می باشد. اگر به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید بدون شک یادگیری و آموزش وردپرس در بلاگ ایران سرور می تواند کمک بسیار زیادی به شما در موفقیت کسب و کار آنلاین شما کند.

 

فرق ووکامرس و وردپرس در چیست؟

ووکامرس یکی از افزونه های زیر مجموعه سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که توسط توسعه دهندگان وردپرس ساخته شده است و مکملی است برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی دارند، از این رو قبل از شروع یادگیری و آموزش ووکامرس در بلاگ ایران سرور ، نیاز به آموزش وردپرس در بلاگ ایران سرور را دارید.


موافقین ۱ مخالفین ۰
TabliQ Com